Myorama's Blog

Δεν έχει καμμιά σημασία ποιός ήσουν μέχρι χτές και πόσο βαρύ είναι το φορτίο σου από τη στιγμή που θα πάρεις την απόφαση να αλλάξεις τη ζωή σου υπάρχει μιά δύναμη που θα σε φροντίσει και σε καθοδηγήσει. Μιά στιγμή χρειάζεται για να ξαναθυμηθείς όλη σου τη δύναμη, μια στιγμή για να εμπιστευτείς ξανά, μια στιγμή για να στειλεις μια προσευχή ψηλά , μια στιγμή είναι όλο αυτό που χρειάζεσαι

Η ζωή ανθίζει γι αυτούς που έχουν λουλούδια μέσα στο κεφάλι τους

Σχολιάστε


Θυμάμαι όταν ήμουν παιδί έκανα πολύ φασαρία έτρεχα πάνω κάτω, ενθουσιαζόμουν εύκολα και γελούσα διαρκώς. Οταν το γέλιο μου ήταν επίμονο η γιαγιά μου πάντα άρχιζε να χτυπάει ξύλο, να φτύνει τον κόρφο της και να λέει σε καλό να μας βγουν τα γέλια σου παιδάκι μου κάνοντας ότι ήταν απαραίτητο για να εξορκίσει τη χαρά μου που κατά την γνώμη της ήταν ένας κακός οιωνός. Ετσι λοιπόν με τα χρόνια το γέλιο μου έγινε εύθραυστo και σκόνταφτε πάνω στους περιορισμούς που είχα αποκτήσει, η χαρά μου έγινε ντελικάτη και υπέκυπτε κάτω από το βάρος της απαγόρευσης και πριν καλά καλά να προλάβω να τη βαπτίσω χτύπούσε πάνω στην πεισματάρα απογοήτευση. Ετσι σιγά σιγά και με τα χρόνια απέκτησα δεξιοτεχνία στο να επινοώ θλίψεις και να εφευρίσκω λύπες πράγμα που μου φαινόταν χρήσιμο γιατί διατηρούσα και το ενδιαφέρον των άλλων αμείωτο. Κάποια στιγμή παραφράζοντας μια ρήση του Μάρξ, έφτιαξα τη δική μου θεωρία λέγοντας ότι η χαρά και η αισιοδοξία έναι το όπιο του λαού. Τότε μοίρασα τον κόσμο στα δύο στους συννεφένιους και στους και τους υποψιασμένους. Η απαισιοδοξία ήταν πιό έγκυρη δήλωνε ρεαλισμό και σοφία. Χρειαζόμουν αρνητικά αποτελέσματα για να επιβεβαιώνω τις προβλέψεις μου και κέρδιζα όταν η αρνητική μου πρόβλεψη ήταν αληθινή. Είχα δίκιο και πολλές σπουδαίες νίκες!!! Δεν τα κατάφερνα!!! Πανηγύριζα που είχα βγει αληθινή. Σιγά σιγά και με τα χρόνια βούτηξα σε κατάθλιψη. Η θεωρία μου με απορρόφησε και έκανε όλες μου τις σκέψεις να μπουν στην τροχιά ενός μαύρου κύκλου χωρίς καμμιά τους να μπορέσει να ξεφύγει απ αυτόν. Στην διάρκεια της κατάθλιψης κατάλαβα ότι ήταν αναγκαίο να αλλάξω αρχίζοντας πρώτα από τον τρόπο που σκεφτόμουν. Συνειδητοποίησα ότι οι σκέψεις μου γίνονταν συναισθήματα και τα συναισθήματα γίνονταν συπεριφορές οι οποίες είχαν ολέθρια αποτελέσματα πάνω στη ζωή μου. Το να αρχίσω να σκέφτομαι θετικά ήταν για μένα πάρα πολύ δύσκολο γιατί ήμουν εθισμένη στον αρνητικό τρόπο σκέψης ο οποίος ήταν σαν ένα τοίχος που είχα υψώσει ανάμεσα σε μένα και στις επιθυμίες μου. Εμοιαζε με τοίχος προστασίας για να μην παραδεxθώ ότι είχα κάνει λάθος από τη μιά και από την άλλη με γλύτωνε και από το φόβο της απόρριψης και της αποτυχίας.
Η αρχή ηταν δύσκολη και απαιτούσε προσοχή αλλά σιγά σιγά τα πράγματα άρχισαν να γίνονται εύκολα. Η διάθεση μου είχε αλλάξει, είχα περισσότερη ενέγεια. Ηταν σαν να είχα ξαναγεννηθεί, σαν να έβλεπα τον κόσμο για πρώτη φορά, έναν κόσμο σπάνιο, όμορφο, γεμάτο μυστήριο. Αρχισα να ερωτεύομαι τη ζωή ξανά, και να παίρνω το δρόμο προς τον αληθινό μου εαυτό. Κατάλαβα ότι η ζωή ανθίζει γι αυτούς που έχουν λουλούδια μέσα στο κεφάλι τους. Θετική σκέψη δεν είναι το να παραμορφώνεις και το να αρνείσαι αυτό που υπάρχει αλλά το να έχεις το θάρρος να σταθείς μπροστά στην πρόκληση και να δουλέψεις για την καλύτερη εκδοχή της. Κι αν καμμιά φορά νιώθω φόβο στο παρόν, και νιώθω σαν να θέλω να αποτραβηχτώ, πηγαίνω σε στιγμές του χτες που είχαν δύναμη, μπορεί να ήταν μια στιγμή από τα παιδικά μου χρόνια που έκανα όνειρα μεγάλα και πίστευα ότι με ένα σάλτο μπορώ να φτάσω, μπορεί να ήταν μια στιγμή από το χθεσινή μέρα που ένοιωσα την αγάπη του θεού να με κατακλύζει, δανείζομαι αυτό το συναίσθημα το βάζω στη γροθιά μου και κλείνοντας το εκεί σαν ένα πλήκτρο που παίζει πάντα την ίδια μουσική το φέρνω στο παρόν μου και το ξαναζώ και τότε όλη μου η δύναμη επιστρέφει. Επιστρέφει όλη η εμπιστοσύνη, το θάρρος, η πίστη, η αγάπη και αυτά ειναι διαθέσιμα κάθε στιγμή.
Κάθε μέρα κάνω, κάνουμε, δεκάδες επιλογές από το τι να φορέσουμε ,τι να φάμε, που να πάμε, τι ειδους ζωή θα ζήσουμε, τι θα σκεφτούμε. Σίγουρα ο καθένας από μας θα πάει τόσο ψηλά όσο και οι σκέψεις του.

Σας φιλώ και εις αύριο με υγεία.

Σχολιάστε

