Myorama's Blog

Δεν έχει καμμιά σημασία ποιός ήσουν μέχρι χτές και πόσο βαρύ είναι το φορτίο σου από τη στιγμή που θα πάρεις την απόφαση να αλλάξεις τη ζωή σου υπάρχει μιά δύναμη που θα σε φροντίσει και σε καθοδηγήσει. Μιά στιγμή χρειάζεται για να ξαναθυμηθείς όλη σου τη δύναμη, μια στιγμή για να εμπιστευτείς ξανά, μια στιγμή για να στειλεις μια προσευχή ψηλά , μια στιγμή είναι όλο αυτό που χρειάζεσαι

Ευτυχώς!!!

Σχολιάστε


 Ξέρετε 7 μέρες τώρα που έχω το blog σκέφτομαι ότι θα πρέπει οι ιδέες μου να γίνουν πιό πολλές από τις αμαρτίες μου για να διατηρήσω το ρυθμό αυτό. Μου αρέσει όμως το χαίρομαι και το απολαμβάνω και η θεία μου  ήθελε να της εξηγήσω γιατί κάνω τόση χαρά   για ένα καινούριο block. Μπράβο κοριτσάκι μου από μικρή ήσουνα έτσι ενθουσιώδης  χαιρόσουνα με το τίποτα!!!! Και της λέω όχι block  θεία blog. Kαι μου λέει εκείνη τι είναι αυτό; Οι πιo  δύσκολες απάντήσεις είναι αυτές που πρέπει να δώσεις σε απλές ερωτήσεις. Σκέφτηκα λοιπόν και της λέω, θυμάσαι κάτι τετράδια που είχαμε  σαν παιδιά και γράφαμε τις ιδέες μας και τα δίναμε και στους φίλους μας να τα διαβάζουν για να γράφουν κι αυτοί;  Κάτι τέτοιο είναι  και το blog  σαν τετράδιο αλλά σε ηλεκτρονική μορφή. Block δηλαδή μου λέει εκείνη, καλά το είπα.  Αφήστε σας λέω είμαστε μια οικογένεια που έχει πολύ πλάκα.  Εχω να σας λέω ιστορίες για χρόνια. Και η οικογένεια που δημιούργησα εγώ έτσι είναι σ αυτές τις προδιαγραφές κινείται. Εχω και ένα γιό σας το είπα; μάλλον όχι τον έκανα στα 19. Λοιπόν όταν γέννησα το γιό μου, ήταν ένα μωρό που το ήθελα  πάρα πολύ  και λόγω του ότι ήμουν πολύ μικρή είχα πολλές ανασφάλειες.  Βασικά μεγαλώσαμε μαζί.  Πολλές φορές η μητέρα μου μας χώριζε όταν τσακωνόμαστε για το ποιός θα παίξει nitendo. Ενα βράδυ είχα φωνάξει τη διπλανή μόλις κοιμήθηκε ο μικρός για να παίξουμε super mario  2 η 3 δεν θυμάμαι.  Εκείνος ξύπνησε και μου λέει αυτά κάνεις όταν κοιμάμαι ε; θα δεις !! δεν θα ξανακοιμηθώ ποτέ !!! Ηταν αντάρτης και μου άρεσε αυτό γιατί  έκανε πράγματα που ο καθωσπρεπισμός μου δεν μου επέτρεπε να  κάνω. Μιά φορά ήταν μέσα Ιουλίου βρήκε στην ντουλάπα του μια αποκριάτικη στολή  batman  και μου λέει  θέλω να πάω με αυτή στο πάρκο. Tου λέω πας καλά; δεν είναι απόκριες. Μου απαντάει  και τι έγινε; του λέω θα μας κοιτάνε όλοι και θα μας κοροιδεύουν. Και μου λέει και όταν είχα ντυθεί Σαρλώ  όλοι  με κοιτούσαν και συ μου έλεγες ότι είμαι ωραίος που ντύθηκα διαφορετικά. Αλήθεια έλεγε. Tου είχε ράψει  μια θεία του  στολή Σαρλώ για τη γιορτή στο προνήπιο. Ενα από τα βασικά αξεσουάρ ήταν το μουστάκι. Αποφασίσαμε να το  ζωγραφίσουμε με μολύβι ματιών. Το ένα μουστάκι του φαινότανε λεπτό το άλλο δεν του άρεσε, είχαμε φέρει στο νου μας όσους ξέραμε με μουστάκι για να αποφασίσουμε ποιό θα διαλέξουμε. Λίγο πριν βγούμε από το σπίτι  παρά λίγο να  καταστρέψει το styiling  λέγοντας μου ότι δεν του πάει το μουστάκι τελικά. Από το γράψε σβύσε πάνω στη φατσούλα του κόνεψε να φυτρώσει αληθινό μουστάκι. Οταν φτάσαμε στη γιορτή επειδή ήταν πολύ επιτυχημένη η στολή του όλοι τον κοιτούσαν και  εκείνος  ντράπηκε και τότε του είπα την ατάκα …..   Ξεκινήσαμε λοιπόν, αυτός  ντυμένος batman  πάνω στο ποδήλατο και δίπλα του  εγώ  ντυμένη μάνα. Τι να σας πω ότι περάσαμε απαρατήρητοι; Εχω ιστορίες από κείνη τη μέρα απείρου κάλλους. Να περπατάω δίπλα στο  batman με 40 βαθμούς Κελσίου στον Εθνικό κήπο ανυπεράσπιστη από τη χλεύη των περαστικών σαν να ήμουν η μάνα του Φλωρινιώτη.   Τον θαύμαζα γιατί είχε έναν υπέροχο τρόπο να είναι ο  εαυτός του και ευχόμουν να του μοιάσω . Τον έβλεπα να ενθουσιάζεται,να απαιτεί,να αγαπάει, να έχει ενέργεια, αυθορμητισμό, περιέργεια,  φαντασία , πείσμα αλλά κυρίως να βρίσκει τρόπους να κάνει αυτό που θέλει αντίθετα από μένα που έψαχνα τρόπους για κάνω αυτό που ήθελαν η πίστευα οτι θέλουν οι άλλοι από μένα. Οταν ξεκίνησε το σχολείο τον είδα να αλλάζει και να προσαρμόζεται . Τότε δεν εργαζόμουν και όταν με ρωτούσαν με τι ασχολείσαι απαντούσα δεν εργάζομαι. Α! είσαι σπίτι και μεγαλώνεις το παιδί σου μπραβο !  Οχι  έλεγα μένω σπίτι και μικραίνω το παιδί μου. Γιατί αυτή είναι η αλήθεια μικραίνουμε τα παιδιά μας. Και για να μην παρεξηγηθώ  φυσικά τα παιδιά θέλουν  κανόνες, αρχές και αξίες για να  μεγαλώσουν,να κοινωνικοποιηθούν, να αναπτυχθούν, να νιώσουν σιγουριά αλλά και για να γίνουν αυτόνομα , ισσοροπημένα και υγιή άτομα . Γιατί ο άναρχος είναι σκλάβος μιά ζωή. Mιλάω για τα πρόσεχε!!! τα δεν μπορείς !!! τα άστο θα το κάνω εγώ!!!  φάε!!  ντύσου!!! ξύπνα !πάρε τηλ… να πεις…. μη μιλάς !!! γιατί δεν μιλάς !! μετατρέπουμε τα παιδιά μας σε λαλάκηδες της ελληνικής ταινίας.  Και ευτυχώς που τα παιδάκια μας δεν γεννηθήκανε πουλιά γιατί δεν θα τα αφήναμε ποτέ να πετάξουν!!!!!!!!!

Σας φιλώ και εις αύριο με υγεία.

Σχολιάστε

